طنزپردازان کشور در جشن “زنجفیل” تبریز گردهم می‌آیند

ارک خبر- سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشن زنجفیل با حضور طنزپردازان مطرح کشوری و استانی در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی از برگزاری جشن زنجفیل با حضور طنزپردازان مطرح کشوری و استانی در کلانشهر تبریز خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، جشن طنز “زنجفیل” با حضور شاعران و طنزپردازان مطرح کشوری و استانی در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشن که به همت حوزه هنری استان برگزار می‌شود، علاوه بر شعرخوانی شاعران مطرح طنز کشوری و استانی از جمله دکتر عباس احمدی، فرامرز ریحان صفت، دکتر علی اصغر عزیزپور، ناصر فیض و استاد میرزاحسین کریمی مراغه‌ای، استندآپ‌کمدی و موسیقی برای عموم مردم تبریز برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار کرد: همچنین طنرپردازانی همچون سیدرضا علوی، مهدی استاد احمد، صابر قدیمی، صالح سجادی، جعفرپوررضوی، فرهاد باغشمال و چند طنزپرداز بومی نیز در این جشن حضور می‌یابند.

به گزارش تسنیم، جشن طنز زنجفیل پنجشنبه هفته جاری ساعت ۱۵:۳۰ در سالن شماره یک پردیس سینمایی قدس حوزه هنری آذربایجان شرقی واقع در تبریز، مابین چهارراه شریعتی و مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا