۷ تیم بازرسی نوروزی بر بازار شب عید تبریز نظارت دارند

ارک خبر- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: هفت تیم بازرسی نوروزی بر بازار شب عید تبریز نظارت دارند.به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل عطاپور اظهار داشت: با هدف اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۸ و پیشگیری از تخلفات احتمالی، نظارت بر وضع بازار کالاها و خدمات مورد تقاضای عموم مردم از اول اسفند ماه، بازرسان با استقرار در هفت نقطه شهر تبریز آماده دریافت و رسیدگی سریع و دقیق به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نظارت نوروزی بر بازار با ۲۰۰ بازرس تا پایان تعطیلات نوروزی به کار نظارت خود ادامه خواهد داد، افزود: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی مردم و نظارت دقیق بر شبکه‌های عرضه کالا و خدمات در سطح بازار و نقاط پرتردد شهر از دیگر اهداف اجرای طرح ویژه نوروزی شب عید در تبریز است.

عطاپور با بیان اهمیت نظارت و بازرسی و پیشگیری از هر نوع تخلف در بازار اظهار داشت: دریافت شکایات مردمی و رسیدگی به آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی از صاحبان بنگاه‌های اقتصادی استان خواست در خصوص رعایت قوانین نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان دقت بیشتری داشته باشند.

عطاپور محل استقرار بازرسان در سطح کلان شهر تبریز را در ساختمان شهید ساسانی سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در خیابان ششگلان جنب بیمارستان کودکان، ساختمان شهید پور افروز سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در بلوار ۲۹ بهمن روبروی جام جم، ساختمان اتاق اصناف واقع در خیابان ششگلان روبروی بانک ملی، دفتر اتحادیه میوه و تره بار واقع در میدان بزرگ میوه و تره بار تبریز، دفتر نظارت و بازرسی واقع در خیابان تربیت طبقه فوقانی بازار شمس تبریزی، نمایشگاه بین المللی تبریز و پایانه مسافربری مرکزی تبریز واقع در ترمینال بزرگ تبریز اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا