اعزام زائران نوروزی عتبات از ۲۴ اسفند آغاز می شود

ارک خبر- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام کنندگان متقاضی سفر به عتبات عالیات ویژه ایام نوروز، از ۲۴ اسفند تا نهم فروردین ماه ۹۸ به کشور عراق اعزام می شوند.
اعزام زائران نوروزی عتبات از ۲۴ اسفند آغاز می شود
مرتضی آقایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت افزود: همچنین به منظور رفاه هر چه بیشتر و استقبال مردم، ظرفیت هایی برای این ایام ایجاد شده و متقاضیانی که در مرحله اول برای اعزام به عتبات موفق به نام نویسی نشده اند، می توانند با مراجعه به دفاتر تحث پوشش این سازمان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: در این ارتباط متقاضیان سفر به عتبات عالیات می توانند با مراجعه به یکی از کاروان های معتبر یا یکی از ۲۸۰۰ دفتر سراسر کشور پس از نام نویسی اقدامات اعزام خود را به انجام برسانند.
مدیرکل عتبات سازمان حج تصریح کرد: در حالی که پیش بینی ها حکایت از افزایش ۱۵ درصدی هزینه سفرهای هوایی و ۱۱ درصدی هزینه سفرهای زمینی عتبات می کرد، خوشبختانه با تلاش مسئولان مربوطه این رقم در سفرهای هوایی به پنج و زمینی به سه درصد رسید.
وی اظهار داشت: همچنین افرادی که تمایل دارند در تاریخ های بعد از ایام نوروز و در ایام ماه مبارک رجب و شعبان به سفرهای اعتاب مقدسه مشرف شوند، می توانند به دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت یا سامانه atabatorg.haj.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا