پتروشیمی به بردی دیگر در غرب آسیا رسید

ارک خبر- تیم بسکتبال پتروشیمی ایران در ادامه رقابت های باشگاه های غرب آسیا امروز به مصاف «قلندیا» فلسطین رفت و توانست این تیم را از پیش روی بردارد.
به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا تیم پتروشیمی ایران با نتیجه قاطع ١٠٠ بر ۶١ برابر قلندیا فلسطین به برتری رسید.
شاگردان مهران حاتمی اصلی ترین دیدار خود در این تورنمنت که برابر شیمیدر برگزار شد را واگذار کردند و از قهرمانی فاصله گرفتند اما در دیدار امروز در مصاف حریف نه چندان قدرتمندشان را شکست دادند.
کوارتر اول این دیدار ٢۴ بر ٢۴ تمام شد، اما پتروشیمی در سه کوارتر بعدی با نتایج ٢٣ بر ٨، ٢٩ بر ٢٠ و ٢۴ بر ٩ به برتری رسید و در نهایت ١٠٠ بر ۶١ پیروز این میدان شد.
در این مسابقه روزبه ارغوان با ١٧ امتیاز، ١٨ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری ٣۶ بهترین بازیکن میدان بود. اشکان خلیل نژاد با ٢٣ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری ٢٩ دیگر بازیکن موثر پتروشیمی بود. هروه پولکو ٢٧ امتیاز و تاثیرگذاری ٢۶ و نوید رضایی فر هم ١٩ امتیاز و تاثیرگذاری ٢۴ داشتند.
در این دیدار مهران حاتمی به سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، فرید اصلانی و میثم میرزایی بازی نداده است.
شیمیدر دیگر نماینده ایران هم اکنون به مصاف الجیش سوریه رفته و با کسب پیروزی در این دیدار یک روز زودتر جشن قهرمانی اش را برپا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا