برگزیدگان جشنواره بین المللی پروین اعتصامی معرفی شدند

ارک خبر- جشنواره بین المللی پروین اعتصامی با معرفی برگزیدگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی پروین، شنبه شب در سالن مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.
در بخش مقالات علمی و پژوهشی ارسال شده به این جشنواره، مقاله مریم خلیلی جهان تیغ از دانشگاه سیستان و بلوچستان، فهیمه غلامی زارع زاده از دانشگاه گیلان، خدیجه پورزینی از دانشگاه تبریز و منصوره مختاری از دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
در این بخش ۳ مقاله از محمد ابوالکلام از بنگلادش، علی تمیزل از ترکیه و غلامعلی کمیل قیزیل باش از دانشگاه اسلام آباد پاکستان به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش شعر، ثریا خلیل خیاوی رتبه اول این جشنواره را کشب کرد و رضا نیکوکار و قاسم بای به ترتیب به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.
در بخش اشعار ترکی، بلال کمالی رتبه اول، محمد رحیمی رتبه دوم و شکرانه عالم، رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.
در بخش خوشنویسی جشنواره بین المللی پروین نیز سهیلا راجی رتبه اول را از آن خود کرد و مینا صباغی و سحر نوریان به ترتیب رتبه ها دوم و سوم را به دست اوردند.
در رشته نقاشی این رویداد بین المللی ادبی نیز آیسان نظری رتبه نخست را کسب کرد و کوثر غفوری و نازنین حاتمی به ترتیب دوم و سوم شدند.
به نفرات برگزیده این جشنواره از سوی هیات داوران، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد.
جشنواره بین المللی پروین اعتصامی به مدت ۲ روز ۲۴ و ۲۵ اسفند با حضور جمعی از ادبا و پژوهشگران حوزه ادب فارسی از ایران و ۶ کشور خارجی از جمله ترکیه، پاکستان، بنگلادش و جمهوری آذربایجان در تبریز برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا