ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج خودکفایی است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج خودکفایی است

ارشد نظامی ارتش در منطقه  اصفهان: رشد اقتصادی نیازمند امنیت و آرامش است و ارتش امنیت را برای رونق تولید تامین می کند.

به گزارش ارک خبر: امیر سرتیپ محسن آذر افروز روز سه شنبه در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت روز ارتش افزود: رویکرد ارتش جمهوری اسلامی همواره مردمی بوده است به نوعی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ارتشی‌های مؤمن و انقلابی با مردم کشور همراه شده و به روند پیروزی انقلاب اسلامی کمک کردند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان: خودکفایی در عرصه های نظامی، استفاده از ظرفیت های داخلی و دانش افراد برای تولید تجهیزات جنگی نقش بسزایی در رونق تولید دارد که ارتش در سال های بعد از انقلاب در این مسیر حرکت کرده است.

وی ادامه داد: در روز ارتش جمهوری اسلامی از جدیدترین سامانه‌های پیشرفته و اتوماتیکی نظامی که متناسب با جنگ‌های امروزی در مرکز اصفهان ساخته شده است در تهران رونمایی می‌شود.

امیر آذرافروز با بیان اینکه امروز ۱۸۲ مرکز دارالقرآن در ارتش وجود دارد، گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران معنویت موج می‌زند چراکه از دیدگاه ما ایمان مهم‌ترین سلاح نیروهای ارتشی است و با اتکا به این سلاح در کنار آمادگی نظامی است که ارتش می‌تواند همواره پیروز میدان باشد.

آذرافروز با اشاره به مدیریت جهادی و مردمی حاکم در ارتش اشاره کرد و گفت: نیروهای ارتش در رده های مختلف جنبه های معنوی، انسان دوستانه، عام المنفعه، خیرخواهانه، اجتماعی و جهادی را مورد توجه قرار داده است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با اشاره به نهادینه شدن مدیریت جهادی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در کمک‌رسانی به مناطق سیل زده کشور نمونه‌ای از مدیریت جهادی ارتش را شاهد بودیم به نوعی که در بحث کمک‌رسانی به نقاط مختلف ۶۰ فروند هلیکوپتر به تهران ساعت ارسال شد و زمان ساخت برخی تجهیزات مانند پل‌ها برای کمک رسانی سریع‌تر به مردم سیل زده به اندازه چشمگیری کاهش یافت.

وی ادامه داد: ارتش در کنار سپاه، بسیج و دیگر نهادها در اولین ساعات وقوع سیل برای کمک‌رسانی حاضر شد و خدمات خوبی در طول این مدت ارائه کرد و این خدمات در شهرها و روستاهای سیل زده تا زمان برون رفت از مشکلات ناشی از سیل ادامه خواهد داشت.

امیر آذرافروز به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروهک‌های تروریستی اشاره و تصریح کرد: این اقدام آمریکا که از پشتیبانی آمریکا از اهداف شوم صهیونیست‌ها حکایت دارد نشان می‌دهد دشمن از پیروزی‌های مکرر سپاه در منطقه و نقش بی‌بدیل آن در خدمت رسانی به مردم ایران به هراس افتاده است.

 مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح در مقابل گلستان شهدا برگزار می شود.

خبرنگار :محبوبه عزیز

دکمه بازگشت به بالا