بازار خودرو شرق تبریز در آستانه افتتاح

ارک خبر- مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تکمیل بازار خودرو شرق تبریز، از افتتاح آن با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ابراهیم محمدی در بازدید از بازارخودرو شرق تبریز گفت: بازار خودرو شرق تبریز در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع با زیر بنای ساختمان اداری به مساحت چهار هزار مترمربع و گنجایش همزمان ۵۰۰ خودرو در دو سالن سرپوشیده و دو پارکینگ روباز، همه روزه به مراجعه کنندگان ارائه خدمات خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این بازار در شرف افتتاح بوده و بهره برداری از این مرکز در آینده نزدیک انجام می‌شود، افزود: با توجه به پیشرفت و گستردگی جمعیت تبریز و وجود نداشتن هیچگونه بازار خودرو در مبادی ورودی شرق تبریز، همشهریان می توانند با با بهره برداری از این بازار و کاهش سفرهای درون شهری به دور از ترافیک، اتلاف وقت ،آلودگی هوا و با صرفه جوئی در هزینه‌ها از این بازار بازدید و با حذف واسطه‌گری، خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با گسترش تعاملات با بخش خصوصی و با توسعه هدفمند میادین میوه وتره بار و بازارهای خودرو، بتوانیم عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشیم.

این بازار متشکل از دفتر خانه، (ثبت قولنامه و سند)، واحد کارشناس فنی خودرو، بازدیداصالت خودرو و تشخیص هویت، تست رنگ توسط کارشناسان خبره و نمایندگی بیمه گذاری خودرو و دیگر خدمات رفاهی مانند رستوران و استراحتگاه برای مراجعه کنندگان از شهرهای همجوار و دور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا