اجرای ۲۶ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۰

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اجرای ۲۶ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۰

 

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در سال‌جاری با اجرای ۲۶ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۰ تحول و توسعه قابل توجهی در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مهندس شهبازی اظهار کرد:تملک بخشی از رینگ چهارم و تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی در حال انجام است که برای اجرای این پروژه در سال‌جاری ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه احداث پارکینگ مشارکتی بیمارستان عسگریه، گفت: این پروژه با هزینه ۳۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد که در حال‌حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر منطقه۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین خیابان عسگریه، همزمان با ساخت این پارکینگ مشارکتی، طرح‌های ترافیکی نیز در این خیابان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بودجه امسال منطقه ۱۰ برای مشارکت در احداث شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر پیشرفت ۲۵ درصدی دارد.

شهبازی گفت: تکمیل تملک خیابان عسگریه دوم، حدفاصل خیابان پروین تا خیابان سپیده کاشانی از دیگر پروژه‌های سال‌جاری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به شمار می‌رود که برای اجرای آن ۱۵ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی از تکمیل تملک حریم چشمه مرغاب حدفاصل میدان شهید فهمیده تا چهارراه فرسان در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای این پروژه که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته، در بودجه امسال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تکمیل احداث ایستگاه آتش نشانی ظفر، اجرای کلکتور شرقی، غربی و منبع آب دو هزار متر مکعبی خیابان سردار خزاعی، اصلاح هندسی تقاطع جی، خواجه عمید که فاز اول آن احداث شده و فاز دوم در حال طراحی است، آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه، بهینه‌سازی تالار هنر، ساماندهی پارک‌های محلی سطح منطقه و ساماندهی پارک‌های لاله و پروین را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای منطقه ۱۰ در سال‌جاری اعلام کرد.

وی از تملک ۹۵ درصدی خیابان هفت تیر، حدفاصل خیابان پروین تا خیابان سپیده کاشانی خبر داد و گفت: برای تکمیل تملک این خیابان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و برای آغاز عملیات احداث این خیابان نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهبازی با بیان اینکه در بودجه ۹۸ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث مسیر BRTخیابان پروین، لاهور، حمزه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: روشنایی پارک‌های سطح منطقه، احداث منبع آب غربی خیابان مصلی، پیاده روسازی خیابان صباحی، احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده، اصلاح و ساماندهی نرده‌های حفاظتی تا میدان قدس، پیاده‌روسازی ضلع شمال میدان قدس، تکمیل پیاده روسازی خیابان پروین و اصلاح هندسی ورودی باغ تالار کامیار از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این منطقه به شمار می‌رود.

وی همچنین از پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات اجرایی احداث فرهنگسرای حصه خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه در بودجه امسال ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: زیرسازی مسیر BRT خیابان سروش حدفاصل میدان احمدآباد تا میدان قدس در سال‌جاری انجام خواهد شد که برای انجام این پروژه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا