سعید ملایی به نشان برنز دست يافت

خبرگزاری ارک: در ادامه رقابتهای جودو بین المللی بلاروس جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان با قبول شکست در مبارزه چهارم راهی بازی رده بندی شد و در این مرحله حریف خود را شکست داد و برنز گرفت.

به گزارش مهر، سعید ملایی جودوکار ملی پوش کشورمان که طی چند ماه اخیر با تغییر وزن خود روند رو به رشدی را آغاز کرده امروز در رقابتهای وزن ۸۱- کیلوگرم کاپ اروپا در بلاروس با کسب چهار پیروزی و یک شکست به مدال برنز دست يافت تا بعد از برنز آسیا  شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک افزایش دهد.

وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف  مورالس سیلوا از کوبا رفت و در نهایت با یک امتیاز یوکو نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به بازی پایانی بازماند. ملایی با این شکست به دیدار رده بندی رفت و در این مرحله آندرانیک چاپاریاناز ارمنستان را در کمتر از چهار دقیقه ضربه فنی کرد و برنز گرفت.

این جودوکار کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی پس از آنکه دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت در سه مبارزه متوالی برابر دیمیتری تراویس از فرانسه ، الکسی سویرد از بلاروس  و راسل دومنیک از آلمان صاحب پیروزی شده بود.

امیر قاسمی‌نژاد دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات بود که  در وزن ۹۰- کیلوگرم در اولین دیدار مقابل دیوید کلامرت از جمهوری چک بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

رقابتهای جودو بلاروس تحت عنوان کاپ اروپا با حضور ۲۷۷ جودوکار از ۳۴ کشور روز گذشته در مینسک برگزار شد. ملایی ، محجوب و قاسمی نژاد از فردا در اردوی مشترک این مسابقات حضور خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا