دروازه بان تراکتور از حضور در تمام عرصه‌های فوتبالی محروم شد

ارک خبر- بر اساس دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال،«محسن فروزان» دروازه بان سابق تراکتورسازی تبریز از حضور در تمام عرصه‌های فوتبالی محروم شد.
به گزارش روز دوشنبه سایت رسمی فدراسیون فوتبال در دستور موقت صادره از کمیته اخلاق آمده است؛ با توجه به اخبار و گزارش رسیده مبنی بر رفتار غیرورزشی و غیر اخلاقی محسن فروزان بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز و با نظر به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار و مسلم قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی محسوب می شود که به اعتبار و حیثیت فوتبال کشور لطمه وارد می کند، اعلام می شود: دستور موقت مبنی بر تعلیق فعالیت های این بازیکن در تمامی بخش های فوتبال کشور به مدت یک ماه صادر شده است.
مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی شود تا از کلیه فعالیت های نامبرده در حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن فوتبال کشور همچنین ورود به استادیوم های ورزشی فوتبال و همراهی با تیم ها و اهالی فوتبال در مراسم و مسابقات جلوگیری به عمل آید.
به گزارش ایرنا، در جریان دیدار دو تیم تراکتور و سپیدرود رشت، تیم تراکتور سه گل مشکوک دریافت کرد که با توجه به آمادگی دروازه‌بان تیم در مسابقات این فصل، شائبه‌هایی ایجاد شد و این وضعیت از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت.
به دنبال این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بر طبق وظایف خود بررسی های لازم را آغاز کرد که جلسه رسیدگی کمیته بر اساس مقررات انضباطی باشگاه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین رویه دیوان داوری ورزش، با حضور معاون حقوقی باشگاه، مدیر تیم و مدیر اجرایی و همچنین محسن فروزان و وکیل وی برگزار شد.
در این جلسه اتهامات به فروزان تفهیم شد و وی نیز دفاعیات خود را مطرح کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا