مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی: بخشی از آزادراه تبریز – زنجان بسته می شود

ارک خبر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بخشی از مسیر رفت آزادراه تبریز – زنجان در محدوده پل «ورقه» به مدت حدود ۲ ماه بسته می شود.
مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی: بخشی از آزادراه تبریز – زنجان بسته می شود
اروجعلی علیزاده، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام به منظور انجام عملیات کارگاه جاده ای در کیلومتر ۱۱۴ آزادراه تبریز – زنجان برای تعمیرات اساسی پل «ورقه» مسدود می شود.
وی با بیان اینکه این پل دارای ۲ دهنه ۲۰ متری است، اظهار داشت: بخشی از پیشانی و عرشه این پل در اثر نمک پاشی برای برف روبی این آزادراه آسیب دیده و نیاز به تعمیرات دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این محور ۶ خطه بوده و در ۳ مرحله تعمیر می شود.
علیزاده با بیان اینکه در این مدت هدایت ترافیک در این محدوده انجام می شود، ادامه داد: در هر مرحله تعمیرات، ۲ خط این محور بسته می شود و تردد در خط های بعدی ادامه می یابد.
وی میزان برآورد اعتبار برای انجام تعمیرات این پل را حدود ۵ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به در دست تعمیر بودن آزادراه تبریز- زنجان در محدوده پل «ورقه» به هنگام تردد در این مسیر، موارد ایمنی را رعایت و با احتیاط رانندگی کنند.
آزادراه زنجان تبریز به طول ۳۰۰ کیلومتر، مهم ترین شریان ارتباطی منطقه شمال غرب کشور است که استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و کردستان را به هم مرتبط می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا