۴۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان آذربایجان شرقی احداث می شود

ارک خبر- مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی گفت: امسال ۴۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تبریز و شهرستان های استان از سوی این انجمن احداث می شود.
۴۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان آذربایجان شرقی احداث می شود
ابراهیم مرادی، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر این واحدها، هم اکنون ۱۰۰ واحد مسکونی سهمیه سال های قبل نیز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان در حال اجرا است.
وی یادآوری کرد: ۱۷۰ واحد مسکونی سهمیه سال ۹۷ نیز برای تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو توانجو با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی از موافقت و واگذاری زمین برای ساخت مسکن نیازمندان در شهر جدید سهند با مساعدت مدیرعامل شرکت عمران سهند و مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد و گفت: طرح ۳۹۹ واحدی در قالب مسکن مهر تصویب شده و به زودی عملیات احداث آن با مشارکت خیران شروع می شود.
مرادی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای معرفی اهداف و وظایف انجمن و جذب خیران از اولویت های کاری این انجمن است، اظهار داشت: بر همین اساس کارگروه تخصصی خبرنگاران تشکیل می شود.
وی شناسایی خیران استان و برگزاری جلسات هم اندیشی با خیران برای مشارکت و عضویت افتخاری آن ها، تعامل با دستگاه های ذیربط در امور خیریه از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، انجمن ها و خیریه های فعال در سطح استان و برگزاری همایش خیران را جزو برنامه های این انجمن اعلام کرد.
مرادی افزود: امید است با همفکری اعضای هیات مدیره، حمایت های خیران استان و تلاش پیگیری انجمن طرح های مسکن محرومان عملیاتی شود تا شاهد خانه دار شدن افراد نیازمند باشیم.
انجمن خیرین مسکن ساز استان از سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حمایت خیران آغاز به کار کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا