مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: پرداخت ۷۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال در استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران خبرداد:

پرداخت ۷۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال در استان اصفهان

 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: در سال گذشته ۷۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال در استان اصفهان پرداخت شده است.

به گزارش ارک خبر:مرتضی اکبری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای بالاترین شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور است ، اظهار داشت: در سال ۹۷ بالغ بر ۷۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال در استان اصفهان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه رشد منابع این بانک در سیستم بانکی کم نظیر است، اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال  گذشته  بدون اینکه ریالی سود پرداخت کند ۵۶ درصد رشد منابع و ۷۰ درصد نیز رشد تسهیلات داشته است. وی افزود: میزان معوقات این بانک در کشور یک درصد و در استان اصفهان ۴دهم  درصد است و بانک قرض الحسنه مهر ایران شرایط بسیار خوبی دارد.
وی با بیان اینکه معوقات بانک قرض الحسنه مهر ایران بسیار اندک است، گفت: برخلاف دیگر بانک ها که برای معوقات به اضافه برداشت متوسل می شوند، این بانک اضافه برداشت نمی کند و در نهایت سقف وام های این بانک بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال است.

اکبری با اشاره به همکاری های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی و اشتغال مددجویان کمیته امداد بانک قرض الحسنه مهر ایران بالغ بر ۱۰۰هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امدادپرداخت نموده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: در حوزه زنان بی سرپرست در سال گذشته ۱۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی درباره وام ازدواج گفت: سال گذشته ۲۴ هزار فقره وام پرداخت شده که سقف وام ازدواج امسال به۳۰۰میلیون ریال رسیده است .

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای مشارکت های اجتماعی، ۱۰میلیارد ریال کمک بلاعوض به هموطنان سیل‌زده پرداخت و همچنین ساخت ۶ واحد خانه بهداشت و مدرسه در کرمان و ۲ مدرسه در سیستان و بلوچستان را عهده دار شده است.
خبرنگار:محبوبه عزیز
دکمه بازگشت به بالا