اجرای بزرگترین پروژه گردشگری شمال‌غرب کشور در اردبیل آغاز شد

ارک خبر- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بزرگترین پروژه گردشگری شمال غرب کشور با اعتبار سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در استان اردبیل شروع به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بزرگترین پروژه گردشگری شمالغرب کشور با اعتبار بیش از سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در اردبیل آغاز شد.

وی افزود: این پروژه توان اشتغالزایی یک هزار نفر را دارد و سهم عمده‌ای در توسعه صنعت گردشگری اسان اردبیل و منطقه خواهد داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اهمیت شهر توریستی سرعین در حوزه گردشگری در منطقه هر گونه سرمایه‌گذاری در این شهر بازده سرمایه‌گذاری داشته و امیدواریم این پروژه را در چهار سال به پایان برسانیم.

فلاحی با اشاره به اینکه فاز نخست این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد، تصریح کرد: مساحت ساختمانی پروژه بیش از ۸۰ هزار مترمربع بوده و شامل سالن پردیس سینمایی، پارک آبی، آبدرمانی و هتل پنج ستاره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به دلیل اینکه این پروژه در مرکز شهر سرعین است پارکینک بزرگی با گنجایش ۷۰۰ خودرو نیز برای آن در نظر گرفته شده که امیدواریم با افتتاح آن بسیاری از مشکلات مردم و میهمانان شهر چشمه های بهشتی حل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا