نمایشگاه عکس مردم شناسی در تبریز برپا شد

ارک خبر-
نمایشگاه انفرادی عکس مردم‌شناسی «رضا عبدل‌پور» با عنوان حمام تاریخی نظافت آباد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه عکس مردم شناسی با عنوان حمام تاریحی نظافت آباد تبریز امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و چندتن از اعضای شورای شهر تبریز افتتاح شد.

رضا عبدل پور، عکاس این مجموعه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه، به خبرنگار مهر گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر فرهنگ اصیل و سنت‌های ما به خصوص برای قشر جوان کم رنگ شده است.

وی هدف خود از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هویت اصیل و سنت‌ها عنوان کرد و افزود: بازدید از این نمایشگاه می‌تواند تصویری کلی از نوع معاشرت و رفتارهای بین انسان‌ها در یک حمام سنتی را برای مخاطبان ارائه کند.

محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به عصر تکنولوژی که شیوه‌های زندگی را تغییر داده گفت: با تغییر سبک زندگی‌ها و دگرگونی جوامع، نوع مراودات و فرهنگ‌ها نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند که بخشی از آنها تاریخ و فرهنگ عامه هر شهر و ملتی است.

وی برگزاری این نمایشگاه را یک حرکت مثبت دانست و بر ضرورت حمایت دستگاه‌های متولی فرهنگ از هنرمندان جوان تاکید کرد.

نمایشگاه عکس مردم شناسی حمام تاریخی نظافت حکم آباد تبریز از شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ در بلوار استاد شهریار، مجتمع جواهر، گالری هنرمندان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا