کهکشانی سازی پروژه مالک تراکتورسازی برای فصل بعد

باشگاه تراکتورسازی با حمایت مالی زنوزی قصد دارد بازیکنان مطرحی برای فصل بعد جذب کند.

کهکشانی سازی پروژه مالک تراکتورسازی برای فصل بعد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع نشده است اما بازار شایعات در اطراف باشگاه تراکتورسازی تبریز بسیار شنیده می شود. زنوزی مالک تراکتورسازی قصد دارد که فصل آینده  تیم قدرتمندی روانه مسابقات کند و دوباره دست روی نام های بزرگ گذاشته است و باز هم باید شاهد ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی از سوی تراکتورسازان باشیم.

شنیده ها حاکی از آن است رضا قوچان ن‍ژاد، کریم انصاری فرد،  سعید عزت اللهی، سید مهدی رحمتی، حسین کنعانی زادگان و جند بازیکن خارجی مطرح از جمله فرانک ریبری در سبد خرید تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند اما یکی از مدیران تراکتورسازی بیان کرد  که تمرکزشان روی بازی هفته پایانی لیگ برتر است و به جذب بازیکن در این مقطع زمانی فکر نمی کنند.

سرخپوشان تبریزی در فصل جاری هم یکی از فعال ترین تیم ها در نقل و انتقالات بودند و کاپیتان های تیم ملی و بازیکنان خارجی صاحب نام جذب کردند و بعید نیست برای فصل بعد هم ستاره های مطرحی به خدمت بگیرند اما اینکه بازیکنانی همانند قوچان ن‍ژاد، کریم انصاری فرد و سعید عزت اللهی لژیونرهای تیم ملی حاضر شوند فوتبالشان را در تبریز ادامه بدهند هنوز مشخص نیست.

علاوه بر این به نظر نمی رسد که بازیکنان صاحب نام خارجی همانند ریبری حاضر شوند که به ایران بیایند و این موضوع بازی با اسامی است و دلال ها و واسطه ها فعالیت خود را قبل از فصل نقل و انتقالات شروع کردند تا در این بازار پول کلانی نصیبشان شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا