وضعیت عرضه شکر در بازار متعادل می شود

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه روزانه ۸ هزار تن شکر در کشور توزیع می شود، گفت: تا ۱۰ روز آینده عرضه شکر در بازار متعادل می شود.

« یزدان سیف» یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تهران روزانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تن شکر در میادین میوه و تره بار و ۵۱۰ تن نیز در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: مصرف شکر در کل کشور ماهیانه حدود ۱۸۰ هزار تن است اما هم اکنون به طور متوسط هر ماه ۲۴۰ هزار تن شکر در کشور توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی تاکید کرد: به علت شرایط اقتصادی این روزها قیمت هر کالایی افزایش یابد، عده ای سودجود تلاش می کنند روند عرضه آن را در بازار مختل کنند تا قیمت ها افزاشی یابد.
سیف با اشاره به ضرورت تامین شکر مورد نیاز هیئت های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در تهران هیئت های مذهبی به هر میزانی که شکر نیاز داشته باشند با معرفی اوقاف می توانند به شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک مراجعه کنند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در شهرستان ها نیز متقاضیان می توانند برای دریافت شکر مورد نیاز هیئت های مذهبی خود به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ها مراجعه کنند تا نسبت به تحویل شکر مورد نیاز آنها اقدام شود.
سیف در پایان از تشکیل پرونده ۱۱۹ میلیارد تومانی دو شرکت کشت و صنعت در خوزستان به جرم احتکار شکر خبر داد و گفت: این پرونده به علت عدم عرضه و احتکار شکر هم اکنون در دست رسیدگی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا