مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی ۶ درصد کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در فروردین امسال ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی ۵۸ نفر بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

آرتین کمالی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان ۴۶ نفر مرد و ۱۲ نفر زن بودند.
وی ادامه داد.: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با ۴۳ فوتی در جاده های برون شهری و روستایی و ۷ نفر در مسیرهای درون شهری گزارش شده است.
کمالی اظهار داشت: همچنین ۹ نفر از این تعداد نیز خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و سه نفر نیز با فاصله بیش از ۳۰ روز از زمان تصادف فوت کرده اند.
وی گفت: تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی در فروردین ماه سال جاری یک هزار و ۴۲۴ نفر بوده که از این تعداد ۹۵۱ نفرمرد و ۴۷۳ نفر زن بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومین حوادث ترافیکی یک هزار و ۴۸۹ نفر گزارش شده بود ۴ درصد کاهش داشته است.
وی اظهار داشت: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال گذشته در استان ۹۱۸ نفر بود که از این تعداد ۱۷۳ نفر زن و ۷۴۵ نفر مرد بودند و مصدومان این حوادث نیز درسال گذشته ۱۸ هزار و ۱۸۵ نفر گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا