آغاز لیگ نوزدهم فوتبال از ۱۰ مرداد

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ۱۰ مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول فوتبال به سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول از ۱۶ خرداد آغاز و ششم شهریورماه ۹۸ به پایان می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر از ۱۰ مردادماه و لیگ دسته اول از ۱۴ مردادماه آغاز می‌شود طبق مصوبه هیئت‌رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشگاه لیگ برتری ۱۴ روز و لیگ دسته اول از ۱۰ روز قبل از شروع بازی‌ها حداقل می‌بایست نام ۱۴ بازیکن را ثبت کنند. در غیر این هر باشگاهی که در زمان اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ اقدام به ثبت قرارداد با بازیکن را نکند، از جدول مسابقات کنار گذاشته و تیم دیگری جایگزین آن خواهد شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره تعداد بازیکنانی که تیم‌ها می‌توانند جذب کنند، گفت: در نقل و انتقالات هر باشگاه لیگ برتری ۶ بازیکن لیگ برتری می‌تواند جذب کنند و تیم‌های که از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرده‌اند (شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان) می‌توانند ۸ بازیکن لیگ برتری را جذب کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا