تجهیزات نظارتی پلیس در آذربایجان شرقی به روز رسانی شود

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت دوربین های ترافیکی پلیس گفت: تجهیزات نظارتی پلیس در آذربایجان شرقی به روز رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز یک شنبه در جلسه شورای راهبردی تصادفات آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: باید زمینه کاهش سوانح جاده ای در استان را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی باید مرمت شود، ادامه داد: بررسی علل فوت ۵۰ درصد از مصدومان سوانح رانندگی در بیمارستان‌های استان و تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است.

پورمحمدی به شناسایی تمام نقاط حادثه‌خیز استان تاکید کرد و گفت: باید درصد مشخصی از جریمه‌های رانندگی و بیمه وسائط نقلیه به استان اختصاص یابد و این موضوع آن چنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی از پلیس راهور آذربایجان شرقی نیز خواست تا در برخورد با تخلفات رانندگی، قانون را مد نظر قرار داده و در موارد لزوم گواهی‌نامه افراد متخلف را باطل و از رانندگی آنان جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه تمام نهادهای مسئول برای کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده‌ای تلاش کنند، گفت: تدوین گزارشی مستدل و مدون با محوریت علل سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن در جاده‌های استان ضروری است.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ رانندگی در استان ارتقا یابد، گفت: باید از تجارب موفق کشورهای دیگر نیز استفاده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا