تکواندوکار میانه ای قهرمان مسابقات گرند پری شد

«میرهاشم حسینی»، تکواندوکار میانه ای، با غلبه بر حریفان خود با اقتدار کامل مدال طلای مسابقات گرند پری ایتالیا را بر گردن آویخت.

به گزارش شنبه ایرنا، حسینی، تکواندوکار کار وزن دوم در مسابقات ایتالیا در مبارزه اول خود «سوهون کیم» آمریکایی را در پایان راند دوم و با نتیجه ۲۸ بر ۵ پیروز شد.

حسینی در دومین مسابقه خود به مصاف «ادیوال پونتس» از برزیل رفت و ۱۱ بر ۱۰ به برتری دست یافت.

وی در سومین دیدار خود «لوره برسیس» نماینده کرواسی را در پایان راند دوم با ۲۰ اختلاف امتیاز (۲۷ بر ۷) شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی برابر «شوای ژآئو» از چین که قهرمانی المپیک ریو ۲۰۱۶، دارنده ۲ طلا و برنز قهرمانی جهانی، برنز قهرمانی آسیا، ۲ نقره و برنز گرندپری و نقره گرند اسلم را در کارنامه خود داشت قرار گرفت و ۱۷ بر ۷ به برتری رسید.

حسینی در فینال این رقابت‌ها از سد «دای هون لی» تکواندوکار پرافتخار کره‌جنوبی که نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و دارنده برنز المپیک ۲۰۱۶، طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷، نقره جهانی ۲۰۱۹ را کسب کرده بود، با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ پیروز شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

هدایت تیم تکواندو کشورمان بر عهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ با حضور ۲۵۵ تکواندو کار از ۵۳ کشور در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در سالن «فورو ایتالیکو» رم از ۱۷ خرداد آغاز شده و سه روز ادامه خواهد داشت.

همچنین این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا