پروژه احداث پل معلق خلخال شتاب گرفت

فرماندار خلخال گفت:خبر مربوط به توقف پروژه ساخت پل معلق در منطقه ازناو این شهرستان شایعه بوده و عملیات اجرایی این طرح گردشگری هم اکنون شتاب گرفته است.

به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی احداث پروژه پل معلق در تفرجگاه ازناو خلخال افزود: این پروژه به مرحله آماده‌سازی پیم‌های استقرار پل نزدیک شده و شایعات در خصوص تعطیلی اجرای پل از سوی سرمایه گذار بی‌اساس است.

وی با اشاره به شایعات درج شده در برخی از رسانه های محلی و فضای مجازی در خصوص توقف عملیات اجرایی این پروژه بزرگ گردشگری شهرستان گفت: انتظار از مردم منطقه بی توجهی به شایعات بی اساس فضای مجازی و سفر کوتاه به منطقه گردشگری ازناو و بازدید نزدیک از محل کارگاه احداث پل معلق است.

او با بیان اینکه سرمایه گذار این طرح بیش از همه برای اجرا و تکمیل این پروژه اصرار دارد، افزود: پل معلق منطقه ازناو خلخال با سرمایه گذاری ۴۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث و تنها بخشی از سرمایه گذاری این طرح با پرداخت تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

بابایی در زمینه تسهیلات ارائه شده به این طرح اظهار داشت: تسهیلات ارائه شده به سرمایه‌گذار که در روزهای آینده پرداخت می‌شود تنها ۲۰ درصد از سرمایه گذاری است و ۸۰ درصد مربوط به سرمایه گذاری پل آورده خود سرمایه گذار این طرح است.

پل معلق منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال به طول ۴۴۰ متر و ارتفاع ۱۰۰ متر به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه و سومین پل معلق بزرگ جهان در بین ۲ قله کوه ازناو احداث می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا