معاون عمرانی استاندار از وضعیت نامطلوب آسفالت جاده های آذربایجان شرقی انتقاد کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از وضعیت نامطلوب آسفالت جاده های استان خواستار رسیدگی و بهسازی آن ها شد.

به گزارش ایرنا، جواد رحمتی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: باید تمهیداتی کاربردی در راستای بهسازی شاهراه‌های عبوری استان توسط دستگاه‌های متولی اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: با تداوم وضعیت فعلی حوادث ناگوار جاده‌ای در سطح استان روی خواهد داد و این امر موجب بروز خاطرات تلخی برای گردشگران و مسافران می‌شود.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به لزوم تعریف برنامه‌های ویژه برای گردشگران در ایام تابستان، یادآوری کرد: با تدارک چنین برنامه‌هایی علاوه بر افزایش میزان ورود گردشگر به استان، شاهد توزیع هر چه بهتر سفرها در نقاط مختلف در زمان‌های پرترافیک سفر برای گردشگران خواهیم شد.

رحمتی، با اشاره به اینکه سفرهای تابستانی همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز شده است، ادامه داد: هماهنگی‌ها برای افزایش سطح کیفی و کمی خدمات ضروری بوده و برای این منظور ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی خدمات سفر که جزو وظایف دستگاه‌ها و کمیته‌های ستاد سفر است باید به صورت کامل مورد توجه قرار گیرد.

وی با گلایه از تعطیلی بازار تبریز در روزهای تعطیل، گفت: این موضوع موجب عدم رضایت گردشگران و مسافران می‌شود و رفع این مشکل و جلب رضایت گردشگران نیازمند همکاری کسبه بازار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: در راستای تسهیل خدمات سفر در استان باید از ظرفیت‌های موجود استفاده و آنها تقویت شود و به همین منظور استفاده از بسته‌های سفر ویژه و طرح‌های ترافیکی و گردشگری طراحی شده توسط نرم افزارهای پیشرو و گردشگری در استان ضروری است‌.

رحمتی، بر لزوم استفاده از این نرم افزارها برای ارائه خدمات به گردشگران آذربایجان شرقی در تابستان ۹۸ تاکید کرد.

آذربایجان شرقی با برخورداری از آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از مقاصد مهم گردشگران و مسافران در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات تابستانی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا