تولید خودروی مسابقه ای قدرتمند استون مارتین

شرکت استون مارتین از تولید خودروی مسابقه ای قدرتمند و جدید خود موسوم به والکیری خبر داده که قرار است تا دو سال دیگر روانه بازار شود.

تولید خودروی مسابقه ای قدرتمند استون مارتین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، شرکت استون مارتین از تولید خودروی مسابقه ای قدرتمند و جدید خود موسوم به والکیری خبر داده که قرار است تا دو سال دیگر روانه بازار شود. وزن این خودرو در حدود ۱۱۰۰ کیلوگرم خواهد بود و قدرت موتور آن به حدود ۷۵۰ اسب بخار خواهد رسید. کاهش مقاومت در برابر هوا و ارتقای ویژگی های آئرودینامیک از جمله نکات مثبت خودروی یادشده است.

قرار است یک موتور کمکی برقی نیز بر روی خودروی یادشده نصب شده که قدرت آن نیز ۲۷۰ اسب بخار خواهد بود، استون مارتین همچنین از تقویت ترمز این خودرو، افزایش امنیت و کاهش مصرف سوخت آن خبر داده است.  

با توجه به اینکه خودروی یادشده یک خودروی مسابقه ای است، شرکت سازنده مدعی شده که این خودرو از قابلیت بالایی برای آغاز حرکت مجدد با شتاب مناسب بعد از ترمزهای ناگهانی دارد. موتور این خودرو هم یک موتور ۶٫۵ لیتری از نوع وی ۱۲ است که البته ممکن است تا زمان عرضه مدل نهایی تغییراتی در آن انجام شود. قیمت خودروی والکیری هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا