ذوب آهن اصفهان با پرچم مقدس آستان قدس رضوی منور و متبرک گردید

همزمان با میلاد فرخنده حضرت امام رضا (ع) در ذوب آهن اصفهان صورت گرفت:

ذوب آهن اصفهان با پرچم مقدس آستان قدس رضوی منور و متبرک گردید

به گزارش ارک خبر:همزمان با دهه کرامت و میلاد با برکت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و همگام با حضورکاروان ” زیر سایه خورشید” مراسم جشن باشکوهی  در ذوب آهن اصفهان برگزار شد . در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین وکارکنان قسمت های مختلف در تالار آهن شرکت برگزار شد ،آیت ا… رهبر مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شرکت در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و به خصوص ولادت نورانی حضرت امام رضا(ع) به شرح زندگی آن حضرت پرداخت.

وی با اشاره بهکمالات و عنایات حضرت امام رضا (ع) و شفای معلولان گفت : هر کس امام رضا (ع) را زیارت کند رأفت او را درک می کند و بدون شک پیروزی های مردم ایران در انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مقابله با توطئه های دشمنان همه از الطاف امام رضا(ع) و عنایات او است .

همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی توسلی از مبلغین سازمان جوانان آستان قدس رضوی نیز در سخنانی گفت : ما از طرف آستان قدس رضوی همراه با پرچم مقدس آن امام عزیز به نزد شما آمده ایم. پرچم مقدس امام رضا(ع) همانند پیراهن حضرت یوسف است وباعث بیداری ظاهر و باطن و شفای دردهای ماست . وی افزود سفر تاریخی حضرت فاطمه معصومه(س) به ایران که به دنبال حضور امام رضا(ع) در مشهد انجام گرفت یک سفر تاریخی و پربرکت به حساب می آید که مایه چشم و چراغ ما ایرانیان شده و شهرهای قم و مشهد را به عنوان شهرهای بزرگ اسلامی و به خصوص شهر قم را به عنوان پایگاه جهان اسلام و جهان تشیع تبدیل نموده است.

در ادامه این آیین معنوی، پرچم امام رضا (ع) در بین حاضران گردانیده شد و مورد تبرک آنها قرار گرفت . حاج آقا کشمیری از پیرغلامان آستان قدس رضوی و ذاکر امام رضا(ع) در مدح امام هشتم شیعیان جهان نیزبه مداحی پرداخت . شایان ذکر است گروه خادمان آستان قدس رضوی تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید بعد از ادای احترام به مزار شهدای گمنام مدفون در ذوب آهن ،پرچم مقدس بارگاه امام رضا (ع) را در بین قسمت های مختلف شرکت و از جمله کوره بلند شماره ۳ ،کارگاه برق ،کارگاه ۴۸ ،کک سازی  وآشپزخانه مرکزی درمعرض دید وتبرک همکاران قراردادند، اجرای سرود گروه تواشیح ” آوای ماندگار” در مورد حضرت امام رضا (ع) واجرای ” خطابه خوانی” توسط کودک خردسال، ( محمد طه سلطانی۷ ساله فرزند همکارمان رضا سلطانی شاغل در مدیریت راه آهن ) و اهدای کمک هزینه سفر مشهد مقدس  به ۸ نفر به قید قرعه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی توسلی از روحانیون آستان قدس رضوی در مصاحبه با خبرنگار هفته نامه آتشکار گفت: گروه های کاروان زیر سایه خورشید وابسته به سازمان جوانان آستان قدس  است که با مسافرت و حضور در بین اقشار مردم و نهادهای مختلف در خارج و داخل کشور به تبلیغ پرداخته و پرچم امام رضا(ع) را در بین مردم به حرکت در می آورند . وی افزود باعث افتخار است که در حال حاضر یکی از این گروه ها از ذوب آهن اصفهان بازدید کرده و کارکنان این مجتمع بزرگ صنعتی را با پرچم مقدس آستان قدس رضوی منور و متبرک می نماید . وی کارکنان ذوب آهن اصفهان را نمونه ای از مجاهدان راه خدا و پیشگامان اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید معرفی کرده و از استقبال گرم آنها از کاروان ” زیر سایه خورشید” تشکر نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا