حذف قبوض کاغذی برق در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جایگزینی قبوض الکترونیکی به جای قبوض کاغذی برق در استان آذربایجان شرقی از مهرماه امسال خبر داد.

عادل کاظمی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: برای صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه های چاپ و کاغذ، از مهرماه امسال تمامی قبوض کاغذی برق حذف و طرح قبض سبز اجرا می شود، در این طرح ملی، قبض الکترونیکی جایگزین قبض کاغذی می شود.

وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: برای اینکه این طرح سراسری را در استان اجرایی کنیم باید آخرین شماره های همراه مشترکین را بتوانیم جمع آوری کنیم که یکی از شیوه ها مراجعه مامورین اداره برق به درب خانه هاست که فرم هایی را در اختیار مشترکین قرار می دهند تا از این طریق، شماره آنها ثبت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: مشترکین برق با مراجعه به دفاتر پیشخوان و از طریق وب سایت شرکت و تلفن گویا هم می توانند نسبت به ثبت شماره تماس و اشتراک خود اقدام کنند.

کاظمی در پایان با اشاره به اینکه این طرح از مهرماه امسال اجرایی می شود، تاکید کرد: مشترکین همچنین می توانند از طریق سرشماره ۱۰۰۰۰۴۱۱۱۲۱ شماره اشتراک خود را پیامک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا