رعایت حق دولت و مردم اولویت‌ نظام مالیاتی است

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: احقاق حقوق مودیان مالیاتی، رعایت حق دولت و مردم و توجه به شواهد و قرائن در پرونده‌های مالیاتی از اولویت‌های اداره کل و نظام مالیاتی است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا شریفی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مودیان و مودی‌مداری، از دغدغه‌های اصلی اداره کل است لذا آگاه‌سازی و آشنایی مودیان با تکالیف قانونی خود به جهت تسهیل در پرداخت مالیات از جمله فعالیت‌های مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی، اظهار داشت: خوشبختانه ادارات امور مالیاتی تبریز از ظرفیت و نیروی انسانی متخصص و کاربلد برخوردار است که با بکارگیری صحیح ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، اهداف سازمانی محقق خواهد شد.

شریفی همچنین بر پیگیری مشکلات احتمالی در حوزه‌های مالیاتی و ارزیابی نحوه عملکرد همکاران و کیفیت ارائه خدمات بهمودیان تاکید کرد.

وی پایان تیرماه جاری را آخرین فرصت برای ارسال اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی سال ۹۷ عنوان کرد و گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره‌ای تا پایان این ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۷ و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کرده و از تسهیلات قانونی، نظیر معافیت پایه مالیاتی، مشوق‌های مالیاتی، معافیت‌ها، نرخ صفر مالیاتی و سایر موارد مقرر در قانون بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا