میزان جرائم خشن کشور در سه ماهه اول سال کاهش یافته است

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: میزان جرایم خشن کشور در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، صیدال فعال رئیس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: امروزه با وجود تنوع، گسترش و تغییرات پرشتاب و زیادی که در تمام عرصه ها از جمله نظم و امنیت وجود دارد، همچنین اشراف اطلاعاتی بر تمام پدیده های امنیتی و انسجام و تحلیل واقعی و منطقی رویدادها، خوشبختانه وزارت کشور با تعامل و همکاری تنگاتنگ کلیه متولیان امنیتی، بر تمامی پدیده‌ها از جمله تهدیدها و چالش‌های امنیت داخلی اشراف اطلاعاتی کامل داشته است.

وی ادامه داد: اقدامات مناسب مجموعه وزارت کشور در استان‌ها و شهرستان‌ها که با درایت، پیش بینی، پیشگیری و اتخاذ تدابیر مناسب صورت گرفته، خوشبختانه میزان جرایم مهمه و خشن کشور در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

فعال افزود: همچنین میزان نارضایتی ها و تجمعات غیر مجاز در این مدت کاهش ۵۲ درصدی داشته است.

رئیس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور عنوان کرد: با وجود فشارهای متعدد دشمن در تمام حوزه ها و تحریم هایی که بر مردم شریف کشورمان وارد کرده است، خوشبختانه مردم با ایستادگی و صبر در برابر مشکلات، مقاومت کرده و تلاش دشمنان در این راستا بی اثر شده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این امنیت مطلوب حاصل اشراف اطلاعاتی تمامی دست اندرکاران در استان ها و شهرستان ها و همکاری های مردمی بوده، بطوری که فرمانداران پرتلاش بصورت مداوم در تمامی صحنه ها حضور دارند.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا