تبریز میزبان مرحله کشوری بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای کشور شد

آزمون عملی مرحله کشوری بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای کشور در دهه سوم مرداد ماه سال جاری، به میزبانی آذربایجان شرقی با شرکت هنرجویان برگزیده مرحله اول کشوری برگزار می‌شود .   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد مهدی زاده، معاون آموزشی سواد آموزی کشور در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: آذربایجان شرقی همواره در میزبانی مسابقات  آموزشی، پرورشی و ورزشی نقش بی بدیل و شایسته ای داشته است . 
 مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در خصوص انتخاب استان به عنوان میزبان مسابقات هنرهای تجسمی، بیان کرد: رسالت آموزش و پرورش استان استقبال از میزبانی و برگزاری مسابقات به نحو شایسته است . 
جعفر پاشایی ضمن تاکید بر هماهنگی بین بخشی، پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در برگزاری این برنامه، افزود: برنامه ریزی و تقسیم کار اساس کار مجموعه قرار گیرد . 
 وی با اشاره به این‌که آذربایجان شرقی ظرفیت و پتانسیل‌های لازم برای برگزاری مسابقات کشوری را دارد، گفت: دقت در کیفیت برگزاری مسابقات مورد نظر متولیان امر قرار گیرد . 
 پاشایی خاطرنشان کرد: تاکید ما، همراهی و پشتیبانی تمامی متولیان و مسئولین برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات است .   راهیابی هشت هنرجوی آذربایجان شرقی به مرحله نهایی جشنواره هنرهای تجسمی   معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در ادامه جلسه، گفت: برنامه کیفیت بخشی بر اساس سند تحول در بخش فنی و حرفه ای برگزار می‌شود و یکی از آن‌ها جشنواره هنرهای تجسمی است .   عاشور اکرمی از از راهیابی هشت هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه ای استان به مرحله نهایی بیستمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای کشور خبر داد .   وی افزود: جشنواره هنرهای تجسمی به میزبانی تبریز در نیمه دوم مرداد ماه با شرکت ۳۵۰ دانش آموز و هیئت همراه در مدت سه روز برگزار خواهد شد .   گفتنی است، آزمون عملی مرحله کشوری جشنواره، به میزبانی استان آذربایجان شرقی، برگزار خواهد شد و استان‌ها باید بر اساس جدول زمان‌بندی آثار خود را برای ارائه در نمایشگاه ارسال کنند. در بخشنامه ارسالی به استان‌ها و مناطق جزییات نحوه شرکت در آزمون عملی و همچنین اسامی برگزیدگان مرحله اول کشوری بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای اعلام ‌شده است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا