کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب دستگیر شد

به گزارش ارک خبر:ئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری یک متهم تحت تعقیب مراجع قضائی که مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال کلاهبرداری و متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول دستور قضائی مبنی بر جلب یک کلاهبردار متواری ، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص این فرد با ترفند گرفتن وام ، اسناد ملکی فردی را اجاره کرده و پس از گرفتن وام با یک هویت جعلی متواری شده است .

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص متهم که در حال فرار به یکی از استان های کشور بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه در مجموع متهم مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال از یک شاکی با ترفند اجاره اسناد ملکی کلاهبرداری و متواری شده بود اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان از شهروندان خواست، فریب ظاهر شیک و سخنان فریبنده افراد کلاهبردار را نخورید، افراد کلاهبردار قصد تطمیع و پرداخت سودهای نامتعارف را دارند که لازم است شهروندان آگاه باشند و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا