حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه


حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

به گزارش ارک خبر:ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده فولادهای ساختمانی در ایران در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه حضوری فعال داشت .

در روز نخست این نمایشگاه که با حضور مقامات کشور سوریه و ایران آغاز به کار نمود  برخی از مقامات و بازرگانان و فعالان بازار فولاد از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و از نزدیک و با توضیحات کارشناسان ذوب آهن با توانمندی ها و محصولات شرکت آشنا شدند.

علی حمود وزیر حمل و نقل سوریه در بازدید از غرفه ذوب آهن ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه،توانمندی های ذوب آهن اصفهان را در تولید محصولات فناوری با ارزش خواند و با مطالب ارائه شده کارشناسان شرکت در خصوص تعرفه های ترجیحی اظهار امیدواری کرد موانع موجود هرچه سریعتر برطرف شود .

دکتر جواد ترکابادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز که در این بازدید علی حمود وزیر سوری را همراهی می کرد ، حضور ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه را بسیار موثر دانست و گفت : محصولات جدید شرکت در بازار سوریه با استقبال خوبی روبه رو خواهد شد .

در این نمایشگاه مدیر عامل شرکت Steel tech سوریه که از مشتریان محصولات ذوب آهن اصفهان می باشد با حضور در غرفه و گفتگو با کارشناسان شرکت ، رضایت خود را از کیفیت بالای محصولات ذوب آهن اصفهان ابزار نمود .

همچنین تعدادی از بازرگانان کشورهای مختلف و فعالان بازار فولاد نیز با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان ضمن گفتگو با کارشناسان شرکت راه های همکاری متقابل را بررسی نمودند .



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا