اقدامات جدید گوگل برای بهبود تبلیغات کلیکی

شرکت گوگل که از بزرگ‌ترین نمایش‌دهندگان تبلیغات است، اعلام کرد که کیفیت کلیک‌های صورت گرفته روی تبلیغات نمایشی در گوشی‌های موبایل را بهبود خواهد بخشید. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بیش از 50 درصد کلیک‌های انجام شده روی این تبلیغات، به صورت اتفاقی و تصادفی بوده‌اند.

کلیک‌های تصادفی معمولاً روی نقاط نزدیک به یک تصویر، نقاط نزدیک به آیکون اپلیکیشن‌‌ها و مواردی از این قبیل اتفاق می‌افتند و غول جستجوی دنیا به زودی کلیک‌های تصادفی روی تبلیغات را به صورت خودکار مسدود خواهد کرد. احتمالاً گوگل یک تأخیر را برای کلیک روی تبلیغات در نظر بگیرد.

این بهبود، کاربران را قادر خواهد ساخت که از مطالعه صفحات وب لذت ببرند بدون اینکه برای رفتن به صفحات بعدی و نقاط دیگر سایت، یا جستجو در فروشگاه‌ اپلیکیشن‌ گوگل به مشکل بربخورند. همچنین تبلیغات نمایشی، بهبود نرخ ارتباطی و کاهش هزینه را در نتیجه این تغییرات تجربه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا