توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی آبدار صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وجود زیر ساخت های گردشگری یکی از مهمترین مولفه های توسعه صنعت گردشگری است، گفت: کمیت و کیفیت زیر ساخت های گردشگری از منظر ارتقا رضایت گردشگران، در جذب گردشگر اهمیت ویژه ای دارد.

آبدار با اشاره به ویژگی ها و ظرفیت های گردشگری در سراب ادامه داد: شهرستان سراب به واسطه قرار گرفتن در دامنه کوه های سبلان  یکی از زیباترین مناطق استان است، که با توجه به وجود دامنه های سرسبز، آب های گرم معدنی و طبیعت متنوع و محصولات زراعی و دامی باکیفیت، یکی از بهترین مناطق برای توسعه طبیعت گردی و گردشگری ورزشی و کشاورزی است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه در راستای توسعه و تقویت ظرفیت های گردشگری این شهرستان، اقداماتی برای ساماندهی و تامین زیرساخت های گردشگری صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، افزود: ایجاد پل در “سهزاب” جهت سهولت در تردد گردشگران و بهسازی و تکمیل سرویسهای بهداشتی در “پیر علمدار مهربان” و “سهزاب”و … از پروژه های در دست اجرای اداره کل میراث فرهنگی استان برای توسعه گردشگری شهرستان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا