تشریح راه‌های ثبت شماره‌ی مشترکان ثبت نشده‌ی برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت و همراهی مشترکان در اجرای طرح ملی قبض سبز و حذف فیزیکی قبوض برق از ابتدای مهر ماه سال‌ جاری، راه‌های ثبت مشترکان باقیمانده را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، عادل کاظمی گفت: از مشترکان باقیمانده که تاکنون موفق به ثبت شماره‌ی تلفن همراه خود نشده‌اند و اطلاعات تلفن آن‌ها در دسترس شرکت نبوده و امکان ارسال صورتحساب فراهم نشده یا قصد تغییرات در شماره تلفن همراه مرتبط با اشتراک برق محل انشعاب را دارند، درخواست می‌شود برای دریافت آخرین صورتحساب برق دوره‌ی جاری به صورت پیامک تا پایان آبان ماه سال جاری اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، کاظمی در تشریح روش‌های ثبت شماره تلفن همراه مشترکان ثبت نشده است، بیان کرد: این مشترکان می‌توانند شماره‌ی همراه خود و یا در صورت تمایل شماره‌ی همراه یکی از بستگان، آشنایان یا همسایگان خود را جهت دریافت اطلاعات قبض برق مصرفی و سایر اطلاعیه‌های شرکت توزیع برق تبریز از طریق روش‌های مختلف ثبت کنند.

به گفته‌ی وی، مشترکان ثبت نشده می‌توانند شماره‌ی تلفن همراه خود را از طریق سامانه‌ی تلفن گویا به شماره‌ی ۳۳۳۳۶۶۹۹، ارسال اشتراک از طریق تلفن همراه به سامانه‌ی ۱۰۰۰۰۴۱۱۱۲۱، مراجعه به سایت برق تبریز به آدرس WWW.TOZTAB.IR، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت شماره تلفن همراه و یا مراجعه به واحد خدمات مشترکان امور برق مربوطه ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان خاطرنشان شد: مشترکانی که تمایلی برای ارسال پیامک صورتحساب برق ندارند، می‌توانند از طریق وب‌سایت شرکت توزیع نیروی برق تبریز به آدرس WWW.TOZTAB.IR و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت جهت اخذ صورتحساب برق و پرداخت آن اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا