تفاهمنامه توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان امضا شد.

تفاهمنامه توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان امضا شد.

به گزارش ارک خبر، در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به نمایندگی آرش اخوان طبسی به عنوان مدیر کل استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایندگی امیررضا نقش به عنوان رییس دانشگاه منعقد گردید.

آرش اخوان مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه، همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مشترک، همکاری در چاپ مقالات مرتبط با موضوع تفاهم نامه در نشریات و مجلات طرفین از جمله تعهدات طرفین در این تفاهمنامه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: مهارت در کنار آموزش عالی موجب می شود دانشجو به یک فرد متخصص تبدیل شود و در اولین فرصت شغل مناسب پیدا کند.

امیر رضا نقش افزود: توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای ، فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی ، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی اهداف اصلی این تفاهم نامه است.

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی و بازدید از کارگاههای مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اشاره نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم علی براتی رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نجف آباد و جمعی از مسئولین و کارشناسان دو مجموعه حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا