رونمایی از ۲۰ عنوان عروسکی و سرود در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مهرواره‌های استانی و رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود تولید شده در مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.

علی بینش روز چهارشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: در حال حاضر تولید ۱۰ عنوان نمایش عروسکی و ۱۰ عنوان سرود در موضوعات و مضامین مختلف در تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آخرین مراحل تولید خود را طی می کند.

وی با بیان اینکه  این آثار در اوایل دی ماه سال جاری همزمان با برگزاری مهرواره های استانی رونمائی می شود، اظهار کرد: مهرواره استانی سرود ۵ دی ماه و مهرواره استانی نمایش عروسکی ۱۲ دی ماه در تبریز برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی، مشارکت کودکان و نوجونان در فعالیت های فرهنگی هنری تقویت فرهنگ کارگروهی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم تربیتی و ایجاد فضای با نشاط و جذاب برای کودکان و نوجوانان را از مهم ترین اهداف تولید این آثار و برگزاری مهرواره های استانی عنوان کرد.

بینش افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این آثار از بهمن ماه سال جاری و در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به روی صحنه می‌روند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا