طرح رایگان”ساعت سلامتی” در جاده سلامت ناژوان اجرا می شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبر داد:

طرح رایگان”ساعت سلامتی” در جاده سلامت ناژوان اجرا می شود

به گزارش ارک خبر:از این هفته جمعه ها صبح ، مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان ،سید رسول هاشمیان طرح رایگان ساعت سلامتی در جاده سلامت ناژوان اجرا می شود .

روزهای جمعه اجرا می گردد.۱۲ تا ۹ هاشمیان افزود: این طرح با همکاری کلینیک سلامت ایرانیان از ساعت مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: “ساعت سلامتی” که به عنوان طرح پایش سلامتی از این هفته جمعه ها با نگاه ویژه به حساس سازی شهروندان نسبت به مباحث حوزه سلامت اجرا میشود می تواند همه اعضای یک خانواده را تحت پوشش قرار دهد.

هاشمیان ادامه داد: غرفه های پایش سلامتی ، فروشگاه مواد غذایی سلامت محور، مشاوره رایگان تغذیه و سلامت و کارگاه کوتاه سلامتی با حضور متخصصین و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان از برنامه های این طرح می باشد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مجموعه ناژوان با هدف حساس سازی و گفتمان سازی موضوعات حوزه سلامت و با رویکرد پیشگیری و فرهنگ سازی، اقدامات فراگیری را برنامه ریزی کرده است.

سید رسول هاشمیان با اشاره به ضرورت رویداد محور شدن برنامه های تفریحی و گردشگری گفت: این طرح اولین گام در زمینه تحقق ایجاد پاتوق های مختلف در جاده سلامت ناژوان است.

هاشمیان افزود: سلامت جسم و روان شهروندان تا حدود زیادی متاثر از فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه است و ما هر چه بتوانیم شادابی، نشاط و امید را به جامعه تزریق کنیم به سلامت شهروندان کمک کرده ایم.

با نگاه پیشگیرانه می تواند نقش موثری در کاهش بیماری ها و نگرانی های ، او افزود : آگاهی و حساس سازی شهروندان حوزه های سلامت مردم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا