تراکتور در برابر شاهین به تساوی رضایت داد

تیم تراکتور از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در برابر شاهین شهرداری بوشهر به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم تراکتور عصر پنجشنبه در حالی به مصاف تیم شهرداری بوشهر رفت که با برتری این دیدار می توانست جایگاه خود در جدول لیگ برتر را نسبت به رقبای خود بهبود بخشد. 

نیمه نخست این بازی شاگردان دنیزلی با ارایه یک بازی ضعیف و پر اشتباه نتوانستند موقعیت سازی کنند و آن سوی میدان تیم شهرداری بوشهر با حالت دفاعی که به خود گرفته بود تا دقایق پایانی این نیمه اجازه گلزنی به بازیکنان تراکتور نداد و در چندین صحنه ضد حملاتی ترتیب داد که در نهایت نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. 

دنیزلی برای نیمه دوم این دیدار، بازی سرعتی و تاکتیک حمله در دستور کار تیم قرار داده بود و بر این اساس شاگردانش نسبت به نیمه اول بازی خوبی را با نمایش گذاشتند ولی در پایان نتوانستند به گل برسند و به یک امتیاز بسنده کردند. 

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(کوین فورچونه)، یوکیا سوگیتا(جونیور لوپز) و محمدرضا آزادی(ساسان انصاری) به میدان رفت.

تیم شاهین شهرداری بوشهر با ترکیب ماکسیما کویلیتایا، مرتضب غلامعلی تبار، لوکا گاردانی، بهروز نوروزی فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری(علی رئیسی)، ابوذر صفرزاده(رضا دهقان)، حسین مالکی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی در این دیدار حاضر شد.

به گزارش ایرنا، در طول بازی مهدی تیکدری از تراکتور و مربی تیم شاهین کارت زرد گرفتند.

تیم داوری این بازی را سید رضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، هیوا بهمنی، رامین بابایی و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری بر عهده داستند.

به دنبال کسب نتایح ضعیف تیم تراکتور در هفته های اخیر حضور پرشورها در این دیدار کمرنگ بود و در دقایقی از بازی تیم شاهین از سوی بعضی از هواداران تراکتور تشویق شد تا تیم محبوبشان به غیرت بیاید. 

تیم تراکتور با کسب یک امتیاز که در تقابل با شهرداری بوشهر بدست آورد در مجموع با ۱۸ امتیاز و با دو بازی کمتر در رده هشتم قرار گرفت و تیم شاهین با ۵ امتیاز همچنان در قعر جدور لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا