۷۰۰۰ اظهارنامه مالیاتی توسط دفاتر پیشخوان دولت در البرز دریافت شد

خبرگزاری ارک: مديرکل امور مالياتی استان البرز از دریافت هفت هزار اظهارنامه مالیاتی توسط دفاتر پیشخوان دولت از ابتدای تیرماه سال جاری تا کنون خبر داد.

سید مجتبی تقوی در گفتگو با  مهر با اشاره به اینکه باید فضا را برای مودیان مالیاتی آماده کنیم تا امضای الکترونیکی انجام شود، اظهار کرد: امضای الکترونیکی در طرح جامع، کاربرد بسیاری برای مودیان مالیاتی دارد و امضاهای قدیمی به تدریج اعتبار خود را از دست می دهند.

تقوی افزود: مودیان می توانند با داشتن امضای الکترونیکی به راحتی به پرونده های مالیاتی خود دسترسی داشته باشند، پرداخت های الکترونیکی انجام بدهند و پیگیر وقت مالیاتی خود باشند بدون اینکه به اداره ای مراجعه کنند که این امر خود از اتلاف وقت آنها جلوگیری می کند.

وی گفت: در حال حاضر دفترخانه ها و دفاتر پیشخوان دولت با همکاری و تعامل  یکدیگر اظهارنامه های مالیاتی مودیان را دریافت می کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان البرز با تاکید بر اینکه دفاتر پیشخوان دولت باید اظهارنامه مالیاتی را در اولویت کاری خود قرار دهند، ادامه داد: اظهارنامه های الکترونیکی می بایست به صورت الکترونیکی دریافت شود. تاکنون بیش از هفت هزار اظهارنامه مالیاتی توسط دفاتر پیشخوان دولت دریافت شده است.

تقوی بیان کرد: کارگروه مالیاتی در خصوص پیگیری ارائه اظهارنامه های مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی تشکیل شده است.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به ساماندهی که در استان البرز انجام داده ایم در حال حاضر کیفیت اظهارنامه های مالیاتی در شرایط مطلوبی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا