نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری مرند گشایش یافت

نمایشگاه کتاب با بیش از ۳ هزار نسخه در موضوعات مختلف در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه کتاب امروز با حضور رؤسای ادارات شهرستان، جمعی از اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی و هنری مرند گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی نمایشگاه‌های کتاب علاوه بر اینکه منابع مختلف علمی با تخفیف ویژه و ارزان در دسترس عموم جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد بلکه در افزایش سرانه مطالعه و ارتقا فرهنگ عمومی جامعه بسیار مؤثر است.

مهران فرجی افزود: عوامل بسیار متعددی موجب توسعه و گسترش سطح مطالعه می‌شود که از آن جمله می‌توان به احداث و گسترش کتابخانه ها در تمامی نقاط شهرستان، برپایی ایستگاه‌های مطالعه و محافل کتابخوانی، تنوع و کیفیت چاپ کتاب‌ها، برگزاری مسابقات کتابخوانی و همچنین برپایی نمایشگاه‌های کتاب اشاره کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: اهمیت بالا بردن سطح مطالعه و ترغیب جامعه به سوی کتابخوانی به قدری برای این اداره مهم است که در چند روز اخیر یکی از موضوعات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان به راهکارهای افزایش سطح مطالعه در شهرستان اختصاص داده شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، علمی، خانواده، کودکان و … در معرض دید عموم گذاشته شده است.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا ۱۴ دی ماه از ساعت ۹ تا ۲۱ به محل مجتمع فرهنگی و هنری مرند مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا