تجلیل از ذوب آهن اصفهان به عنوان صادر کننده نمونه ملی استان اصفهان

با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفت :

تجلیل از ذوب آهن اصفهان به عنوان صادر کننده نمونه ملی استان اصفهان

به گزارش ارک خبر:در آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان اصفهان با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، ذوب آهن اصفهان به عنوان صادر کننده  ممتاز استانی مورد تجلیل قرار گرفت و لوح و تندیس ویژه به مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اهدا شد. 

 این آیین با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت،معدن و تجارت و هیات همراه ، استاندار اصفهان ، جمعی از مسئولین بخش های دولتی و خصوصی و همچنین فعالان عرصه صادرات ۲۸ آذرماه در اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

در حاشیه آیین مذکور مهندس یزدی زاده در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک کسب این موفقیت به کلیه کارکنان تلاشگر ذوب آهنی ، عوامل انتخاب این شرکت به عنوان صادر کننده ممتاز استانی را بدین شرح بیان نمود : تداوم رشد صادرات این شرکت در طی سالهای اخیر ، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی ، توجه خاص به صادرات محصولات به کشورهای آفریقایی ، آسیای جنوب شرقی و کشورهای اروپایی ، صادرات محصولات فولادی با ارزش افزوده بالاتر ، تنوع در روشهای پرداخت ، حفظ کیفیت برتر محصولات ، همکاری نزدیک با مؤسسات مالی و اعتباری نظیر صندوق ضمانت صادرات ایران ، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن اصفهان ESCO ، ZOBESCO حضور موفق و پررنگ در همایشها و سمینارهای تخصصی بین المللی و ایراد سخنرانی ، استفاده بهینه از قوانین مرتبط بر واردات و صادرات کالا به ویژه در ارتباط با استرداد حقوق ورودی و رفع تعهد از پروانه های کالاهای وارداتی از محل صادرات .

مهندس یزدی زاده با اشاره به رشد تولید محصولات ساختمانی در کشور گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصولات ، دو هدف عمده را مد نظر دارد که شامل تولید محصولات صنعتی جدید و توسعه صادرات می باشد که  تمامی تلاشگران ذوب آهن در دستیابی به این دو هدف ، نقش آفرین هستند .

وی در خصوص موانع توسعه صادرات گفت : در این خصوص با چالش های بیرونی و داخلی مواجه هستیم که عمده موانع بیرونی مربوط به تحریم های ظالمانه غرب است .   موانع داخلی هم مربوط به تعدد بخش نامه های دولتی است که وزیر صنعت ، معدن و تجارت در خصوص رفع این موانع برنامه های سازنده ای را اعلام نمود و با شکل گیری کارگروه های مربوطه ، به زودی شاهد رفع این موانع و توسعه صادرات خواهیم بود . 

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به اینکه مجموعه مشکلات از جمله تحریم ، موجب سختی صادرات در سال جاری شده است ، گفت : با اقدامات و تلاش های صورت گرفته ، امسال نیز ، صادرات خوبی خواهیم داشت و خبرهای خوبی در این زمینه به زودی منتشر می شود .

این شرکت تاکنون هفت بار در سالهای ۱۳۸۰- ۱۳۸۵- ۱۳۸۸- ۱۳۹۱- ۱۳۹۲- ۱۳۹۵-۱۳۹۷صادرکننده نمونه ملی کشور و در سال ۱۳۹۳ صادرکننده ممتاز کشور شده بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا