آغاز عملیات اجرایی ساماندهی بوستان پروین

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی بوستان پروین

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی بوستان پروین خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ارک خبر:مهندس شهبازی اظهار کرد:عملیات اجرایی ساماندهی بوستان پروین شامل پیاده روسازی، مناسب‌سازی و نصب موانع ترافیکی است.

وی از بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی عسکریه تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این پارکینگ در مجاورت بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۲۲۰خودرو در حال احداث است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه مشارکتی پارکینگ عسکریه با هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد ریالی منطقه ۱۰ و تامین مابقی اعتبارات توسط بیمارستان، در حال احداث است و با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان و نیاز به پارکینگ، از پروژه‌های اصلی این منطقه بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه فاز دوم عملیات اجرایی پیاده روسازی خیابان‌های پروین و صباحی آغاز شده است، تصریح کرد: برای اجرای آن اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که پیاده‌روسازی خیابان پروین با ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار و خیابان صباحی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

شهبازی از اجرای بیش از نیم میلیارد تومان پروژه و اقدامات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در یکسال گذشته در منطقه خبر داد و اظهار کرد: امروزه فعالیت‌های هر سازمان، آنچنان با فناوری اطلاعات و ارتباطات گره خورده که تفکیک قائل‌شدن و جداسازی آنها را تا حدودی غیرممکن می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات مکمل رشد و شکوفایی سایر زمینه‌های فعالیت در شهرداری است، تصریح کرد: بهره‌گیری از فناوری‌ها از جمله نیازهای توسعه است، در این راستا منطقه ۱۰ در یکسال گذشته پروژه‌ها و اقدامات خوبی با محوریت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه با همکاری سایر واحدها انجام داده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: از مهمترین اقدامات انجام شده با محوریت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توان به اجرای یکپارچه و ارتقای کیفی سیستم نظارت تصویری در ساختمان‌های اداری و خدماتی منطقه، راه‌اندازی اتاق سرور و اجرای سیستم برق اضطراری در ساختمان خدمات شهری منطقه، ارتقای تجهیزات شبکه و همچنین  سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاربرانی و استانداردهای ایمنی و امنیتی اتاق سرور و ساماندهی و مستندسازی برق، شبکه، تلفن ساختمان‌های اداری و خدمات شهری منطقه در کنار سایر فعالیت‌های پشتیبانی اشاره کرد.

وی انتظارات شهرداری در بخش توسعه فناوری و ارتباطات را فراتر از وضعیت فعلی دانست و گفت: کاهش حضور مردم در شهرداری و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در بستر توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از اولویت‌های شهرداری بشمار می‌رود که تحقق ان باید با جدیت دنبال شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا