بن کارت‌های خرید کتاب عددی وریالی افزایش یافت

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش ریالی و عددی بن کارت‌های خرید کتاب در سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: رقم دقیق این بن کارت‌ها ویژه خرید اهالی قلم، طلاب، دانشجویان و دانشگاهیان هفته آینده اعلام خواهد شد.

محسن جوادی عصر یکشنبه در گفتگویی با تشریح روند تخصص بن کارت‌های خرید کتاب در سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، تاکید کرد: رقم‌ بن کارت‌ها و همچنین تعداد آن در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا یافته است.


 ثبت نام ۱۳۳ هزار برا یدریافت بن  در نمایشگاه قبل

رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین یادآور شد: در نمایشگاه سی‌ودوم ۱۳۳هزار نفر شامل دانشجویان، طلاب و دانشگاهیان و اساتید برای دریافت بن‌کارت ثبت‌نام کرده‌ بودند و در مجموع  ۱۲ میلیارد تومان از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه خرید کتاب تامین شده بود.  

جوادی ادامه داد: مبلغ موجود در کارت‌ها ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال بود که ۴۰۰،۰۰۰ هزار ریال آن به‌عنوان یارانه کتاب از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰۰،۰۰۰ ریال باقی مانده نیز از سوی شخص دریافت‌کننده کارت تامین ‌شد.

بانک عامل نمایشگاه کتاب حامی نیز هست

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تفاهم نامه منعقده با بانک شهر( بانک عامل و حامی نمایشگاه کتاب) ف خاطرنشان کرد:‌همانگونه که پیش تر نیز اعلام شد مقرر شده بانک عامل علاوه بر عاملیت به عنوان حامی این دوره نمایشگاه کتاب حضوری فعال داشته و تسهیلاتی را برای اهالی قلم و دانشجویان و… فراهم کند.  

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین‌ تا ۵ اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا