کشف 6 کیلو انواع مواد مخدر در آمل

خبرگزاری ارک: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل در اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی، دو عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل دستگیر و 5 کیلو و 450گرم تریاک از آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مازندران،«ولی‌الله گنجیان‌مقدم»، فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت دو عامل افیونی در شهرستان آمل موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضایی، اقدامات اطلاعاتی خود را در خصوص شناسایی این افراد آغاز کردند.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آمل اظهار کرد: مأموران در تحقیقات شبانه‌روزی، متهمان را حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو 405 شناسایی و در عملیاتی ضربتی سرنشینان خودرو به نام‌های «فرهاد-ن» و «خان محمد- ص»(تبعه افغانستان) را دستگیر کردند.

گنجیان افزود: در بازرسی از خودرو قریب به 6 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آمل گفت: با اجرای طرح‌هایی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران انتظامی شهرستان آمل موفق شدند طی 24 ساعت 4 نفر از سوداگران مرگ عاملان توزیع مواد مخدر را دستگیر کنند که از این افراد مقادیر زیادی موادمخدر از نوع حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.

وی،همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس را مهم‌ترین سرمایه در مبارزه با جرائم دانست و از شهروندان خواست تا با همکاری و همدلی مناسب و ارتباط از طریق سامانه 110 و 197 پلیس را در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان یاری دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا