نیروهای شرکت توزیع برق تبریز به گیلان اعزام شدند

ارک خبر- مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: به دنبال قطعی برق در برخی نقاط استان گیلان به دلیل بارش سنگین برف و یخبندان، سه گروه عملیاتی از این شرکت جهت کمک‌رسانی به آن استان اعزام شدند.

عادل کاظمی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این اقدام برابر درخواست صورت گرفته از شرکت توانیر مبنی بر اعزام گروههای عملیاتی به استان گیلان، جهت همکاری و رفع خاموشی‌های ناشی از بارش شدید برف و کولاک در این استان، با هماهنگی شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، انجام شد.

وی افزود: سه گروه اعزامی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با سه خودرو متشکل از ۹ نفر شامل یک سرپرست، ۵ سیمبان و سه نفر راننده ظهر روز سه‌شنبه به استان گیلان اعزام شدند.

وی گفت: محل عملیاتی گروه های ارسالی برق تبریز، شهر کپورچال در حدفاصل رضوانشهر و بندرانزلی است که این تیم‌ها در محل مذکور مستقر شده و در حال فعالیت و کمک‌رسانی به مردم جهت همکاری و رفع خاموشی‌های ناشی از بارش شدید برف و کولاک می‌باشند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در مواقع بروز شرایط بحرانی، استان آذربایجان‌شرقی معین استان گیلان بوده و اعزام این گروه های عملیاتی در راستای همین امر صورت گرفته است.

ِبه گزارش ایرنا ، بارش برف در گیلان که از  یکشنبه شب آغاز شد و تا غروب سه شنبه ادامه داشت موجب بروز مشکلاتی در این استان از جمله قطع برق ۲۵۰ هزار مشترک شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا