زنوزی: با دو برد دیگر، قهرمان جام حذفی می‌شویم

مالک باشگاه تراکتور گفت: با دو برد دیگر، قهرمان جام حذفی می‌شویم.

محمدرضا زنوزی مطلق پس از پیروزی چهار بر یک تراکتور مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کسب دو برد دیگر، جام قهرمانی مسابقات جام حذفی را بالای سر خواهیم برد و انشالله به این هدف می‌رسیم.

وی با ابراز رضایت از نتایج تراکتور در لیگ برتر، مطرح کرد: تراکتور به ویژه پس از حضور آقای الهامی، نتایج خوبی را کسب کرده است. به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد، برخی مواقع نتایج دلخواه کسب نمی‌شود که امیدوارم از این پس نتایج به نفع ما باشد تا قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

زنوزی از هواداران تراکتور برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و افزود: شرکت در انتخابات، وظیفه‌ی ملی همه‌ی ماست و من از هواداران تراکتور تقاضا می‌کنم که برای احقاق حقوق قانونی خود برای استان، در انتخابات حضور حداکثری داشته و نمایندگان اصلح را انتخاب کنند تا خواسته‌های قانونی‌شان در مجلس پیگیری شده و تبدیل به قانون شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات، گفت: با توجه به اینکه کشورمان در شرایط استثنایی قرار دارد و فشارهای سیاسی و اقتصادی به کشورمان وارد می‌شود، ضرورت دارد که حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم. می‌توانیم با ثبت رکورد مشارکت در انتخابات، ضمن نشان دادن اتحادمان به جوامع بین المللی، مجلس قدرتمندی تشکیل دهیم تا خواسته‌های کشور و استانمان محقق شود.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه تراکتور، زنوزی تأکید کرد: حضور حدأکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی به دهن بیگانگانی است که کشورمان را دوست ندارند و همیشه به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا