مسابقه‎ های ورزشی در آذربایجان ‎شرقی لغو شد

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برگزاری تمامی مسابقات ورزشی در سطح استانی، شهرستانی و بخش ها تا ۱۰ روز آینده لغو شده است.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و به تبعیت از دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جلسات ستاد پیشگیری کشوری و استانی اجرای موارد زیر در دستور کار قرار گرفته است و باید با جدیت رعایت شود.

– کلیه ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، بخشها و هیئت های ورزشی در سراسر استان، باشگاههای ورزشی و سایر نهادهای فعال در حوزه ورزش مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و نسبت به اجرای تکالیف ابلاغی در سطح استان، شهرستان و بخش ها مسئول خواهند بود.

 – برگزاری اردوهای ورزشی در سطح استان، شهرستان و بخش ها تا ۱۰ روز آینده لغو می گردد.

– برگزاری کلیه کلاس ها، دوره های آموزشی، کارگاه ها و نشست های مرتبط لغو می گردد.

– برگزاری مراسم ها، جلسات در حوزه ورزش و حوزه جوانان لغو می گردد.

 – برگزاری همایش ها، مسابقات و تمرین های گروهی در حوزه ورزش های همگانی و روستایی و عشایری لغو می گردد.

– کلیه مکان های ورزشی از جمله سالن ها، باشگاهها، استخرها و … در بخش های عمومی، دولتی و خصوصی مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و لازم است تمامی این مکان ها در مدت سه روز از روز چهارشنبه ۹۸/۱۲/۰۷ تا روز جمعه ۹۸/۱۲/۰۹ نسبت به ضدعفونی کردن تمامی قسمت ها و بخش ها اقدام کرده و در این مدت تعطیل خواهند بود.

– در این ارتباط هیئت های ورزشی استان، ادارات ورزش جوانان شهرستانها قبل از هرگونه تصمیم و اعلام و اجرا هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان را داشته باشند.

بر اساس این اطلاعیه رعایت هرگونه سیاست یا تصمیمات ابلاغ شده توسط ستاد پیشگیری از کرونا در استان، شهرستان و بخش از زمان ابلاغ الزامی است و نیاز به استعلام از طریق اداره کل ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا