استاندار آذربایجان‌شرقی میزان آمادگی بیمارستان‌های تبریز را بررسی کرد

 استاندار آذربایجان‌شرقی به منظور ارزیابی امکانات، تجهیزات و میزان آمادگی مراکز درمانی برای مقابله با شیوع بیماری‌های حاد تنفسی و ویروس کرونا، به صورت سرزده از سه بیمارستان در شهر تبریز بازدید کرد.

محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز (دوشنبه) در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های امام رضا(ع)، الزهراء(س) و سینا در تبریز، از روند فعالیت‌ها و میزان آمادگی این مراکز برای مقابله با بیماری حاد تنفسی اطلاع یافت.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مورد قطعی از ابتلا به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است، افزود: به‌رغم این موضوع آمادگی کامل در استان وجود دارد و در بیمارستان‌های امام رضا(ع) و سینا، بخش‌های ایزوله به منظور پذیرش افراد مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا پیش‌بینی شده است.

پورمحمدی افزود: بیمارستان الزهراء(س) نیز در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و جای هیچ گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

وی همچنین از همه شهروندان خواست تا ضمن رعایت اصول بهداشتی و توصیه های پزشکان و متخصصان، آرامش خود را حفظ کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیران بیمارستان‌های یادشده نیز درخصوص اقدامات انجام یافته و میزان آمادگی مراکز درمانی برای مقابله با شیوع بیماری حاد تنفسی توضیحات لازم را ارائه کردند.

بیمارستان‌های سینا و امام رضا (ع) در تبریز به عنوان ارائه دهنده خدمت به بیماران مبتلا به کروناویروس از سوی سازمان نظام پزشکی تعیین شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا