آغاز تولید فصل دوم سریال طنز آجی بال در تبریز

تصویربرداری فصل دوم سریال طنز تلویزیونی آجی بال در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

آغاز تولید فصل دوم سریال طنز آجی بال در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،تصویربرداری فصل دوم سریال طنز تلویزیونی آجی بال در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در آیین کلید زنی این سریال گفت: با احترام به خواست مخاطبان، برنامه ریزی برای نگارش این سریال در قالب ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از ماه‌ها پیش در دستور کار برنامه ریزان و برنامه سازان شبکه سهند قرار گرفته بود.

صفری اهمیت دادن به صنایع بومی، ایجاد اشتغال از طریق تولید ملی، فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی، جایگاه وارزش خانواده و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان را از موارد مهم مطرح شده در این سریال عنوان کرد و افزود: آجی بال ۲ تلاش خواهد کرد معضلات و مشکلات جوانان را به ویژه در زمینه مشاغل کاذب از دریچه طنز به نمایش بگذارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: با توجه به ظرفیت بالا و پتانسیل خوب عوامل هنرمندان استان، در این سریال از اکثریت قریب به اتفاق عوامل و بازیگران بومی استفاده شده است که هر کدام در قاب این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

او با بیان اینکه بیشتر سکانس‌های این سریال در تبریز و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس ضبط خواهد شد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته کار تصویربرداری تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت و همزمان کار تدوین و بقیه مراحل انجام کارآغاز خواهد شد.

صفری با اشاره به اهمیت موضوع تولید افزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی این توفیق را دارد در سالی که مزین به رونق تولید نامگذاری شده است بتواند سریالی با این مضمون که هم به اشتغال و هم به ازدواج جوانان توجه می‌کند، تولید کند.

این سریال به تهیه کنندگی مهدی گوهریان، کارگردانی قربانعلی طاهر فر و تصویربرداری حسن وکیلی تولید می‌شود.

بابک نهرین، هاشم چاووشی، فاطمه شکری، بهمن تقی پور، جمال ساقی نژاد، رضا باقری، زکیه کریمی، محدثه حیرت، زیبا فرج اللهی، سودا برمایه و پریسا سهرابی به عنوان نقش آفرینان اصلی این سریال جلوی دوربین خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا