نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت‌: نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان این استان برای مقابله با بیماری کرونا در تبریز برپا می‌شود.

 محمد محمدپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با هدف مشارکت و همراهی هنرمندان آذربایجان شرقی برای پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و امید بخشی به جامعه برای مقابله با ویروس کرونا در ۱۱ بخش، نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان ‌استان برپا می‌شود.

‌وی افزود: تیتر، پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور، خوشنویسی، شعر و قطعات ادبی، نقاشی، موشن گرافی، انیمیشن، عکس و کلیپ بخش های تعیین شده برای نمایش آثار در نمایشگاه آثار مجازی هنرمندان استان است که از ‌پس فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود.

محمدپور ادامه داد: بهار امسال به خاطر تلاش برای شکست کرونا، «بهار همدلی» لقب گرفته و بر این اساس انجمن های فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی در قالب پویش هنرمندان استان جهت برگزاری این نمایشگاه هنری مشارکت فعال خواهند داشت.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پویش «در خانه بمانید» مورد حمایت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز قرار دارد، تاکید کرد: بر این اساس این جشنواره به صورت مجازی برگزار و ارسال و تولید آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی ارایه و به نمایش در می آید.

 محمد پور ادامه داد: ‌ هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند آثار خود را پس از مشخص کردن بخش مورد نظر به نشانی الکترونیکی ‌coronatbz@gmail.com یا به شناسه ‌coronatbz@ در پیام رسان های بله و ایتا ارسال کنند.

 وی با بیان اینکه محدویتی برای شرکت در این نمایشگاه مجازی وجود ندارد، یادآوری کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند از اکنون آثار خود را حداکثر تا ۶ ‌اثر در هر بخش به جشنواره ارسال کنند.

 محمد پور اضافه کرد: این نمایشگاه ‌پس از آغاز رسمی به صورت مستمر به روز رسانی خواهد شد و تا زمان کنترل و مهار بیماری کرونا در نشانی www.instagram.com/corona.tbz ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تماس بگیرند، یادآور شد: ‌اختتامیه معرفی آثار برتر سال آینده برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا